Do zgłoszenia szkody w pojeździe będziesz potrzebować:
Załączanie dokumentów – nie musisz robić tego teraz, ale dołączając je do tego zgłoszenia, przyspieszysz likwidację szkody 15 minut wolnego czasu (jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokończyć rejestracji zgłoszenia, na podany adres e-mail wyślemy link, za pomocą którego powrócisz do formularza w dogodnym dla Ciebie momencie bez konieczności ponownego wypełniania wcześniej wprowadzonych danych).
Do zgłoszenia szkody w mieniu będziesz potrzebować:
Załączanie dokumentów – nie musisz robić tego teraz, ale dołączając je do tego zgłoszenia, przyspieszysz likwidację szkody. Szczególnie ważne są zdjęcia z uszkodzeń z miejsca zdarzenia, rachunki, pomogą nam w szybkim tempie oszacować wartość szkody 10 minut wolnego czasu (jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokończyć rejestracji zgłoszenia, na podany adres e-mail wyślemy link, za pomocą którego powrócisz do formularza w dogodnym dla Ciebie momencie bez konieczności ponownego wypełniania dotychczas wprowadzonych danych).
Do zgłoszenia roszczenia NNW będziesz potrzebować:
Pamiętaj, że nie musisz załączać wszystkich dokumentów teraz, ale dołączając je do tego zgłoszenia, przyspieszysz likwidację szkody 10 minut wolnego czasu (jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokończyć rejestracji zgłoszenia, na podany adres e-mail wyślemy link, za pomocą którego powrócisz do formularza w dogodnym dla Ciebie momencie bez konieczności ponownego wypełniania wcześniej wprowadzonych danych).
Do zgłoszenia roszczenia OC będziesz potrzebować:
Pamiętaj, że nie musisz załączać wszystkich dokumentów teraz, ale dołączając je do tego zgłoszenia, przyspieszysz likwidację szkody 10 minut wolnego czasu (jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokończyć rejestracji zgłoszenia, na podany adres e-mail wyślemy link, za pomocą którego powrócisz do formularza w dogodnym dla Ciebie momencie bez konieczności ponownego wypełniania wcześniej wprowadzonych danych).
Zgłoś szkodę poprzez formularz internetowy
lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 (22) 212 20 30
Centrum Zgłoszeniowe dostępne jest od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt od 7:00 do 20:00.
Twoja szkoda jest już zarejestrowana? Dokumenty do zgłoszonej sprawy wyślij na email: szkody@compensa.pl
Potrzebujesz pomocy Assistance?
Zadzwoń: +48 (22) 639 20 10